انتخاب محصول
انتخاب اشتراک
اطلاعات کاربر
ارسال مدارک
تاییدیه
لطفا سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید

تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت

ادامه
برگشت
فرم درخواست سرویس اینترنت پر سرعت
نام و نام خانوادگی:
F/L Name:
نام پدر:
ش .ش:
ش گذرنامه:
نام کشور:
محل صدور:
تاریخ تولد:
جنسیت:
تحصیلات:
شغل:
نشانی محل نصب:
کد ملی:
کدشهری:
تلفن:
فاکس:
همراه:
Email:
شماره تلفن جهت برقراری ADSL:
نام صاحب خط:
کد ملی:

توجه:

1- برای بالا بردن کیفیت و تضمین سرویس خدمات پیشنهاد می شود از مودمهای خود شرکت استفاده شود , در صورت استفاده نمودن از مودمهای متفرقه ونامرغوب شرکت هیچ مسئولیتی در مورد سرویس ارائه شده نخواهد داشت.
2- جهت ثبت نام ارائه کپی کارت ملی پشت و رو و در صورت انتخاب سرویسی بیش از 128KB ارائه معرفی نامه از شرکت یا دانشگاه الزامی می باشد.
3- مشترک محترم درج آدرس پست الکترونیکی و شماره همراه اجباری می باشد , کلیه اطلاعات مربوط به اشتراک و صورتحساب به این آدرسها ارسال می کردد.
4- خط تلفن اعلام شده برای ADSL نباید روتاری یا روی دستگاه سانترال باشد.
5- تاخیرات بوجود آمده از طرف مشترک یا مخابرات به عهده این شرکت نمی باشد.
6- در صورت داشتن نویز روی خط تلفن مشترک جهت رفع آن باید اقدام نماید , این شرکت مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.
قرارداد و تعهدنامه خدمات اینترنت پرسرعت

تعاریف:
شرکت: کنسرسیوم A&D به عنوان نماینده ارائه دهنده خدمات خطوط پرسرعت اینترنت
ارائه دهنده خدمات: شرکتی که کنسرسیوم اینترنتی A&D برای ارائه خدمات با آن قرارداد دارد
مشترک: خریدار هر یک از سرویس های شرکت با مشخصات مندرج در تعرفه های ثبت نام شرکت

تعهدات طرفین:
1) شرکت متعهد است کلیه اطلاعات ثبت شده را محرمانه تلقی نموده و از افشای آنها نزد دیگران خودداری نماید.
2) شرکت دسترسی مشترک را (بدون در نظر گرفتن مشکلات ناشی از نرم افزار یا سخت افزارهای مشترک و اشکالات ناشی از تجهیزات و خطوط شرکت زیرساخت و مخابرات یا شرکت ارائه دهنده خدمات) به میزان 90% تضمین می نماید و در صورت بروز هر گونه اشکال یا قطع ارتباط شرکت متعهد است ظرف مدت حداکثر 3 ساعت پس از اعلام مشترک نسبت به بررسی مورد اقدام نموده و در صورتی که اختلال و قطع بوجود آمده در حیطه مسئولیت شرکت باشد حداکثر ظرف مدت 24 ساعت کاری نسبت به رفع اشکال و برقراری مجدد اقدام نماید.
3) مشترک رضایت و موافقت خود را با تغییر کاربری تلفن اعلام می داردو چنانچه به دلیل بدهی تلفن مشترک خللی در ارائه سرویس از سوی شرکت به مشترک ایجاد شود مسئولیتی بر عهده شرکت نمی باشد.
4) مشترک متعهد است در طول مدت قرارداد بر اساس قوانین و مقررات قانونی و موازین شرعی و آئین نامه ها و مقــررات وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات و با رعایت کلیه شئونات اخلاقی و اسلامی از پهنای باند اختصاص یافته مطابق با عرف موجود استفاده نموده و در صورت اثبات خلاف آن هیچگونه مسئولیتی به عهده شرکت نمی باشد و شرکت اختیار دارد سرویس را به صورت کاملاً یک طرفه قطع و مابقی وجه مشترک را ضبط نماید.
5) مسئولیت محتوای نامه ها، اوراق و پرونده های الکترونیکی ارسالی به عهده مشترک می باشد.
6) مشترک در حیطه امکانات و اختیارات خود موظف به حفظ امنیت شبکه و جلوگیری از اقداماتی نظیر ویروسی نمودن شبکه، هک نمودن سایتها، وارد نمودن برنامه های مخرب به شبکه و... می باشد. بدیهی است در صورت بروز هر گونه قصور و کوتاهی در این مورد شرکت مجاز به قطع سرویس مشترک تا زمان برطرف شدن مورد بدون پرداخت خسارت می باشد.
7) مشترک متعهد است به هیچ عنوان IP اختصاص یافته را تغییر نداده و از در اختیار گذاردن IP تخصیصی به شخص ثالث به هر عنوان و به هر شکل اجتناب نماید. همچنین سرویس ارائه شده صرفاً جهت web-surfing توسط کاربر نهایی به مشترک عرضه شده و انتقال امتیاز فروش مجدد یا ارائه خدمات به شخص ثالث از طریق سرویس واگذار شده طی این قراداد به هر نحو از آنها برخلاف قرارداد می باشد.
8) در صورتی که شرکت در شرایط پیش بینی نشده قادر به ادامه ارائه خدمات به مشترک نباشد مجاز خواهد بود بصورت یک طــــرفه نسبت به قطع اشتراک جهت برطرف نمودن مشکل اقدام نماید. بدیهی است در صورت عدم امکان برقراری مجدد سرویس باقی مانده مبلغ اشتراک بدون پرداخت خسارت به مشترک مسترد خواهد شد.
9) از آنجا که متولی امر نظارت وبازرسی برعملکرد ارائه کنندگان ارتباط وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات می باشد، درصورت ارسال دستور ازمقامات ذیصلاح درخصوص قطع ارتباط اینترنتی مشترک، شرکت ملزم به تبعیت می باشدوهیچگونه مسئولیتی دراین خصوص برعهده شرکت نبوده و هیچ نوع هزینه ای پرداخت نخواهد شد و در صورت وارد شدن خسارت از طرف مشترک تمام خسارت از مشترک دریافت خواهد شد.
10) شرایط فورس ماژور (قوه قهریه) که خارج از قدرت کنترل هر یک از طرفین باشد برقرارداد حاضر، جاری می باشد.
11) نشانی و اقامتگاه قانونی مشترک همان است که در قرارداد ذکر شده، ابلاغ اوراق اداری و قضایی به همان نشانی صورت خواهد گرفت.
12) چنانچه مشترک هر گونه تغییری در شبکه یا تجهیزات مورد استفاده خود اعمال نماید که منجر به اختلال در خدمات شود، راه اندازی مجدد منوط به پرداخت هزینه خواهد بود.
13) در صورت انصراف مشترک از کاربری اینترنت باید سریعاً به شرکت اعلام نماید در غیر اینصورت هزینه های وارده به شرکت از مشترک اخذ خواهد گردید.
14) طبق بخشنامه شرکت مخابرات سرویس اینترنت زیر سه ماه واگذار نخواهد شد، لذا مشترکی هم زیر سه ماه خرید نماید متعهد است تا سرویس خود را تا سه ماه آینده شارژ نماید در غیر اینصورت هزینه های وارده از مشترک دریافت خواهد شد.
15) زمان راه اندازی خط پرسرعت 10 تا 15 روز کاری در صورت تأیید راه اندازی خط دیتا از طرف مخابرات می باشد.
16) در صورت انصراف و فسخ قرارداد از سوی مشترک هزینه پایه ماهیانه آن دوره اشتراک از مشترک اخذ می گردد و مابقی مبلغ طبق محاسبه ارائه دهنده خدمات پرداخت خواهد شد، در ضمن مودم فروخته شده مرجوع نخواهد شد.
17) در صورت داشتن نویز یا مشکلات خاص روی خط تلفن، شرکت هیچ مسئولیتی در قبال اصلاح آن نخواهد داشت.
18) مشترک رضایت و موافقت خود را با امضاء فرم قرارداد فوق به منزله امضاء قراردادنامه و تهعدنامه ارائه دهنده خدمات که حکم یکسان دارد اعلام می دارد و به شرکت اجازه می دهد به عنوان نماینده ارائه دهنده خدمات، طبق قوانین و مقررات ارائه دهنده خدمات عمل نموده و امضاء مشترک را در فرم های مربوطه درج نماید.
19) مشکل شبکه، قطع و وصلی مربوط به ارائه دهنده خدمات بوده و شرکت هیچ مسولیتی دراین مورد ندارد.
20) درصورت شارژ ننمودن مشترک تا 7 روز شرکت اقدام به جمــع آوری خط اینترنت خواهد نمود،ودرصورت درخواست مجدد مشترک با وجود امکانات فنی وبعداز دریافت کلیه هزینه های اولیه مشابه مشترک جدید راه اندازی خواهد شد.
21) درصورت اینکه خط اعلام شده ازطرف مشترک PCM یا کافو نوری باشد و شرکت اقدام به تغییر کاربری آن نماید مشترک ملزم به استفاده خط حداقل تا 6 ماه بوده درصورت جمع آوری خط شرکت هیج مسئولیتی در قبال راه اندازی دوباره آن نخواهد داشت.
22) مشترک در صورت استفاده کردن از مودم به غیر از مودم شرکت متعهــد میگردد، که مسئولیت کلیه مشکلاتی که ناشی ازتنظیمات نادرست ویا کیفیت مودم از قبیل ثابت نشدن و یا نگرفتن لینک، عدم عملکرد صحیح قابــــــلیت افزایش سرعت، عدم عملکرد صحیح قابلیت ترافیک رایـــــــــــگان شبانه، نیامدن آدرس کامپیوتر یا مودم از سمت تجهیزات، ریست شدن خودبخـود یا پــاک شدن تنظیمات مودم، ناهمخوانی تنظیمات آن با تجهیزات شبکه و بروز هر گونه افت سرعت یا ایجاد قطعی و وصلی، مشاهــــده پیغام خطا از سمت مودم را پذیرا بوده و انتظار هیچگونه جبران خسارت برای این قبیل موارد را ندارد.
ضمن مطالعه قوانین با تمام موارد موافقم
ادامه
برگشت
آپلود مدارک

ارسال کارت ملی :

آپلود
حضوری

ارسال معرفی نامه در صورت انتخاب سرویسی بالاتر از 128kb

آپلود
حضوری
آپلود فایل
ادامه
برگشت
رویت اطلاعات
نام و نام خانوادگی:
F/L Name:
نام پدر:
ش.ش:
محل صدور:
تاریخ تولد:
جنسیت:
تحصیلات:
شغل:
نشانی محل نصب:
کد ملی:
کد شهری:
تلفن:
همراه
Email:
شماره تلفن جهت برقراری ADSL:
نام صاحب خط:
کد ملی:
تایید
برگشت